57 tys. zadań, setki uczniów, nauka przez zabawę. Finał kosmicznej gry edukacyjnej przygotowanej przez KGHM dla uczniów 9 szkół patronackich objętych programem Kompetentni w branży w Zagłębiu Miedziowym. Najlepsi otrzymali nagrody i upominki. Gra edukacyjna dla uczniów z Zagłębia Miedziowego była trwającą kilka miesięcy przygodą w wirtualnej, kosmicznej przestrzeni. Miedziowy wszechświat był zapełniony zadaniami związanymi z KGHM. Młodzież ze szkół patronackich zrealizowała zadania dotyczące m.in. wiedzy o ekologicznych inwestycjach Spółki, o górniczych i hutniczych tradycjach czy samej produkcji miedzi. W grze była sprawdzana również wiedza z zakresu nauk ścisłych, bardzo potrzebnych w przemyśle wydobywczym
Update Required To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Projekt dla uczniów szkół patronackich został zrealizowany pod patronatem Ministerstwa Edukacji i Nauki. I miejsce za udział w wirtualnej grze otrzymał Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Legnicy, II miejsce zajął Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach, III miejsce zdobył Zespół Szkół Mechanicznych w Bolesławcu. W Zagłębiu Miedziowym funkcjonuje 9 zespołów szkół z klasami pod patronatem KGHM. Program „Kompetentni w branży górniczo-hutniczej”, promujący kompetencje zawodowe, został uruchomiony w 2018 roku.
Reklama
Reklama